Monday, June 21, 2010

Fosta lui prietena.


Hmm. Oare sunt singura care are o problema cu fosta prietena a actualului iubit? Nu cred. Chiar si daca nu o cunosti, numai ideea ca exista si ca probabil il cunoaste mult mai bine pe el decat tine pentru ca au fost mai mult impreuna te scoate din sarite. Afli ca relatia lor nu a fost grozava, se certau tot timpul, sexul cam lipsea si era destul de plictisitor si totusi, au fost impreuna atata timp. Da, nu poti sa te gandesti ca ah, da, cu mine e mult mai bine, are tot ce i-a lipsit pana acum. Sigur erau anumite lucruri pe care el le iubea la ea si din cauza lor trecea peste toate celelalte parti negative.
Bun. Sa zicem ca pe el nu il mai intereseaza problema. Ea i-a dat papucii pentru ca este o jegoasa egoista, emo neinteles (pleonasm, ma scuzati) sau mai simplu, o fata simpla de la tara, care la orice schimbare in viata ei nu mai stie ce sa faca. El a suferit mult timp pentru ca isi imagina ca ea va fi cea cu care isi va petrece restul zilelor, cea cu care va intemeia o familie. O contacteaza, ea nu mai raspunde. I-a spus ca nu il mai iubeste. El inca mai spera. Pe urma te cunoaste pe tine. Si esti un vis. Esti tot ce nu e ea. Bine, in timp descopera si defectele tale, dar toate lucrurile acestea marunte, atata timp cat nu sunt dominante, sunt oarecum necesare pentru a face o relatie mai interesanta. El spune ca nu o mai iubeste. Se poate. Desi nu stiu de ce imi vine atat de greu sa cred ca nu mai are niciun fel de sentiment fata de ea. Macar fata de ce au avut, habar n-am. Trebuie sa mai fie ceva! Si nu, nu ma refer la ura. In fine. Tu il crezi, iti vezi de treaba, totul e frumos. Afli ca ea l-a sunat. Panica. Ea vrea sa stea de vorba, el nu. E bine. Ii trimite un mail. Il citesti (pentru ca el te-a intrebat daca vrei, nu pt ca esti o femeie nebuna care ii stie parolele si ii verifica mailurile, facebook si mai stiu eu ce) si ti se face rau pentru ca se pare ca ea dupa 1001358u0139581 de ani de cand i-a zis "Baiete, m-am mutat la oras, am cunoscut multi oameni, simt ca ma sufoc cu tine, pa." incepe sa realizeze ca ii e dor de el. Probabil ca a trecut printr-un moment nasol de curand si se gandeste des la momentele frumoase din ultimii 4-5 ani petrecuti cu el. Spera ca el sa iasa cu ea la o cafea. "Imi lipsesti." El spune:"O sa-i dau datele contului meu ca sa imi trimita banii pe care mi-i datoreaza." (...) "Daca as mai fi indragostit de ea, mi-as face sperante acum."

Da, cred si eu. Dar din cauza asta o urasc cu adevarat. Urasc cand oamenii fac chestii din astea. Ai fost o gramada de ani cu cineva si nu a mers, e CLAR ca nu o sa mearga niciodata. Dar incerci si incerci si incerci si te chinui ingrozitor de mult si suferi. Si ea tot o sa te calce in picioare. Crezi ca s-a schimbat acum pentru ca dintr-o data s.a transformat intr-o fata de oras? Nu, tot e o vaca ignoranta cu probleme sociale. Desi poate ca nu ar trebui sa-mi fac niciun fel de griji, ea tot reprezinta un pericol pentru mine. Femeile sunt ingrozitoare. Sunt monstri. Dar intr-o astfel de situatie nu as face ce face ea.

No comments:

Post a Comment